tiistai 5. marraskuuta 2013

Vuoden Inspiroivimman blogin äänestys!

inspiroivin blogi
Klikkaamalla kuvaa pääset äänestykseen

Muistuttelen vielä täälläkin puolella Indiedaysin Vuoden inspiroivimman bloggaajan äänestyksestä.
Joku ihanainen lukija, tuttu tai muuten vaan blogiini tykästynyt henkilö oli ilmoittanut blogini kilpailuun mukaan ja olen tosi kiitollinen siitä teille/hänelle! Tää oikeesti tuntuu tosi hyvältä! IIIISO KIITOS! 

Olen ehdolla blogini kanssa lifestyle sarjassa, jossa on ehdolla kymmeniä ellei satoja toinen toistaan parempia blogeja. Oma blogini on valitettavasti lukija- ja seuraajamäärältään yksi pienimmistä blogeista joka on ehdolla, joten jokaikinen ääni on mulle tärkeä, vaikka voittoa ei tulisi (tuskin tulee) niin jokaisen ääni on silti mulle henkilökohtaisesti äärettömän tärkeä. Ei tätä blogia olisi kiva kirjoitella, jos tästä ei kukaan tykkäisi, seuraisi tätä tai kommentoisi. Uskon kuitenkin, että meissä pienissäkin on pippuria ja potkua, joten näytetään isommille bloggaajaystävillemme, että täältä mekin ponnistetaan!

Äänestäminen tapahtuu täällä ja toivoisin juuri sinun siellä ruudun toisella puolella valitsevan Lifestyle kategoriasta ''Vuoden inspiroivimmaksi lifestyleblogiksi Salla's Lifen''. Blogini löytyy oikealta palstalta S-kirjaimen ryhmästä nimellä SALLA'S LIFE. Muihin kategorioihin voit valita halutessasi lempiblogisi tai ''EI VALINTAA'' kohdan. Täytäthän vielä yhteystietosi sivun alalaitaan, sillä voit voittaa Inspiration Blog Awards -juhlaan lippupaketin. Huom! Juhla on K-18.

Uhraa siis pari minuuttia elämästäsi 'hyvän' ja mulle tärkeän asian puolesta eli äänestä. Se ei paljoa vaadi. Jos haluat liittyä miniblogin taisteluun niin haastathan ystäväsi, vanhempasi, isovanhempasi, siskosi, veljesi, koirasi, citykanin ja kaiken karvaiset muut otukset mukaan äänestämään, sillä äänestää voi kuka tahansa ikään tai sukupuoleen katsomatta. 

ÄÄNESTYSAIKAA ON SUNNUNTAIHIN 10.10.13 ASTI!!!

Olen pyyteettömästi kiitollinen, jos äänestät minua! Se on pieni juttu muille, mutta suuri juttu mulle. Sydämellisesti kiitos! 

4 kommenttia:

  1. vau, oot päässyt hienoon tapahtumaan mukaan, onnittelut! sulla on älyttömän upea banneri <3

    http://foreverbyjenni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! ♥
      Voittoa ei tullut, eikä kutsua edes gaalaan, mut tärkeintä oli olla mukana kisakahinoissa :)

      Poista
  2. Moikka,
    sulle on haaste mun blogissa!
    http://lkatja.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää ja ilman palautetta ei voi parantaa, kiitos! ♥