lauantai 23. marraskuuta 2013

Ihanat silmälasit ♥

Vierailin Indiedays Bloggers' Inspiration Dayssa Instrumentariumin pisteellä, jossa sai ammattilaisen kanssa valita 2 parhaiten itselleen sopivat ja mieluisat silmälasikehykset, joilla pääsi halutessaan kuvauttamaan itsensä.

Instrumentariumin pisteellä oli tosi kivaa vierailla ja etsiä uusia muodikkaita kehyksiä mukavien ammattilaisten johdolla. Olen käyttänyt rillejä jo ala-asteelta asti ja ollut kehyksien kanssa aika muotitietoinen. Vahvuudet ei ole muuttunut vuosien varrella juuri mihinkään, mutta laseja taitaa löytyä kaappien perukoilta viidet, ellei seitsemät. Kehykset ovat yleensä ostettu muodin mukaan ja joskus ostaessa on iskenyt brändihulluus, joten on tullut kotiutettua jonkun tietyn merkin kehykset.

Tällä hetkellä multa löytyy Versacen 'laatikkomaiset' kehykset, jotka on ostettu pari vuotta sitten. Oon tykännyt kyseisistä silmälaseista tosi paljon ja etsinkin lähinnä nyt toisia rillejä vanhojen kaveriksi. Välillä on kivaa vaihdella kehyksiä ja leikitellä tyyleillä.
InstrumentariumKristaluoma1
(c) Krista Luoma
Ekoiksi kehyksiksi mulle valikoitui Diorin mustat vahvakehyksiset laatikkokehykset. Nämä ovat lähes samanlaiset kuin mun vanhat silmälasit, mutta vahvempikehyksiset ja tummemmat. Tällaiset laatikkomalliset olisivat mulle tuttu ja turvallinen valinta sekä sopisivat täydellisesti, mutta ei ehkä... Haluan jotain muuta, uutta!

Diorilla on todella laadukkaat kehykset ja itselläni on ollut kyseiseltä merkiltä paritkin erilaiset kehykset. Merkistä tykkään todella paljon, joten voin suositella kaikille lämpimästi Diorin kehyksiä. Kannattaa ainakin tutustua kyseisen brändin tarjontaan, jos on laseja vailla.

InstrumentariumKristaLuoma2
(c) Krista Luoma
Nämä Marc by Marc Jacobsin kehykset toivat mulle kaivattua vaihtelua ja leikittelyä kehyksillä. Olen aina halunnut testata täysin pyöreitä tai kissansilmämäisiä kehyksiä. Olen aina luullut etteivät kissamaiset kehykset minulle sovi ja jättänyt ne kaupan hyllylle. Nyt täytyi kumota ennakkoluulot ja hyvinhän ne sopivat. Seuraavat kehykseni taitavatkin olla tämän tyyliset, kun lasien hankinta tulee ajankohtaiseksi.

Marc by Marc Jacobs ei ole ennestään tuttu merkki mulle kehyksissä. En edes ole tiennyt, että kyseinen brändi valmistaa silmälasikehyksiä. Itse omistan Marc Jacobsilta muutamat laukut ja parfyymit, mutten ole aiemmin törmännyt silmälaseihin. Täytyy siis perehtyä paremmin merkin tarjontaan.

Mulla ainakin iski kauhea kuume hankkia uudet silmälasit ja pian -ehkäpä joululahjaksi itselleen. Käykäähän vierailemassa Instrumentariumin sivustolla, jos vaikka teillekin iskisi silmälasikuume. Ovathan ne hyvä asuste ja piriste tyyliin, jos ei vahvuuksia tarvitse. ;) Sivustolle pääset tästä

Millaiset ovat teidän lempparikehykset? Entä käytättekö silmälaseja vain asusteena vai tarvitsetteko myös vahvuuksia?

Käykäähän fiilistelemässä ja hakemassa inspiraatiota!



Toteutettu yhteistyössä Instrumentariumin ja Indiedaysin kanssa.


2 kommenttia:

  1. Tosi hyvän näköiset kummatkin noista laseista! Ite vähän vierastan tollasia pyöreän mallisia laseja, mutta sulle ainakin ne sopii ihan huippuhyvin!:) Mullakin on ollut silmälasit käytössä ala-asteelta lähtien lähinnä opiskelua ja lukemista varten ja just viime talvena uusin mun lasit rayban tyylisiin kehyksiin ja oon kyllä tykänny niistä ihan hirmusesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) No mun äiti on tuputtanut mulle rillejä eli ihan pyöreitä laseja varmaan kohta 10 vuotta, kun ne kuulemma sopii mulle niin hyvin. Ostoslistalla on kovasti harkinnassa nuo kissalasit, mutta täytyy vielä miettiä. Mulla on kaukonäköön eli miinuslasit, joten joudun käyttämään niitä all the time. Tosin elän pitkälti piilareilla ja olen harkinnut laserleikkausta, koska ne eivät ole nykyään niin kovin kalliita ja jos miettii, että missä ajassa leikkaus maksaa itsensä takaisin niin se ei ole kauhean pitkä aika. 6kk piilarit mulla nimittäin maksaa n. 100€, vuoden 200€ ja leikkaus on 1000€ luokkaa :)

      Poista

Kommentit piristävät päivää ja ilman palautetta ei voi parantaa, kiitos! ♥