torstai 20. maaliskuuta 2014

Maailman huonoin bloggaaja

pusuhuuli
   
Hej på dig! Tänne tosissaan voisi antaa tuon maailman huonoin bloggaaja ja blogipalkinnon. 


Meinasin jo talven pimeinä hetkinä lyödä blogin kiinni sanomatta siitä sanaakaan kenellekään, mutten sitten saanut sitäkään aikaiseksi. -Noh, nyt kuitenkin aurinko on alkanut taas paistaa risukasaan ja katsotaan kuinka kauan jaksan enään pitää blogia elossa, lopetanko vaiko jatkanko.

Oon jo pitkään miettinyt, lähinnä hiljaiselon aikana mitä haluan tästä blogista, miksi bloggaan ja mitä ihmettä teen tän blogin kanssa? Oon myös miettinyt vloggauksen aloittamista, tän blogin sulkemista ja uuden avaamista sekä kokonaan lopettamista.  


No musta ei ole miksikään Sara-Mariéksi alias Smoukahontakseksi, koska en ole kauhean hyvä videoilla ja eipä mulla niihin olisi kauheasti ideoita, joten jospa vloggaus jätetään sikseen. Oon jo viisimiljoonaatsiljoonaatriljoonaa kertaa sulkenut vanhan blogin ja aloittanut puhtaalta pöydältä eikä siinäkään ole oikein mitään ideaa. Lopettaminen on vaikeeta, sillä olen bloggaillut 12-vuotiaasta asti ja tää on ollut tosi rakas harrastus  -viime aikoina se on vaan enempi tuntunut velvollisuudelta kuin intohimolta ja siksi olen punninnut lopettamista. -ei ole järkeä jatkaa sellaista, mitä ei enään rakasta

Mä kuitenkin tykkään alitajunnassa tästä jollakin asteella vielä, joten tää on nyt vika kerta, kun yritän bloggata. Nyt, jos tää ei lähde toimimaan niin omalta osaltani jätän paikan auki intohimoisemmille kirjoittajille ja valokuvaajille. En halua tästä mitään massablogia. Mulle on ihan sama onko lukijoita 1 vai 10 000. Mä haluun olla mä -kaikkine virheineen, erheineen, iloineen, suruineen ja niin edelleen. En halua olla mikään yli-ihminen tai neiti täydellisyys, joita blogit vilisee täynnä. Ei elämä oikeasti ole niin siloiteltua, ihanaa ja helppoa, mitä moni blogi antaa ymmärtää. Haluan olla realistinen, en täydellinen. Älkää nyt suuttuko, sillä nää ei ole kenellekään henkilökohtaisesti tarkoitettua kritiikkiä, vaan yleisesti otettu läpileikkaus niistä tuhannesta blogista, joita olen elämäni varrella lukenut.

Jos teillä on jotain kehittämis- ja postausideoita niin antaa palaa! :)

One more time, koitetaan tätä vielä kerran! 

Edit: 20.3.2013 klo 11:10 teksti samanlaiseksi ja kuva muiden postauksien kokoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää ja ilman palautetta ei voi parantaa, kiitos! ♥