torstai 27. kesäkuuta 2013

My new darling!



MK!! MK8 MK1 Mk6 MK" MK5
Mk10
MK4
MK3
//Laukku MICHAEL KORS//
Olen niin tyytyväinen tuosta hiukan kalliista laukkuostoksesta, johon mulla meni puoli omaisuuttani.
Ostin Michael Korsin Jet Set Traveller Medium Toten käytettynä, mutta todella hyväkuntoisena. Säästin rahan lisäksi myös tuossa kaupassa aikaa ja vaivaa, sillä travellereita ei Suomesta hevillä saa. Cotton taitaa Tampereella myydä ko. mallia, josta siis tuokin laukku on alunperin ostettu, mutta entinen omistaja on joutunut odottamaan sitä parisen kuukautta ennen kuin on sen saanut. Laukku on tehty 'paremmasta' eli ryhdikkäämmästä saffiano nahasta. Se pysyy paremmin muodossaan kuin tavallinen nahka. Mielestäni kaikki MK:n jet set travellerit on tehty juurikin saffianosta ja ovatkin siksi hintavampia. Hamiltoneita on valmistettu sekä saffianolla että tavallisella nahalla. 

Laukkuna tuo Jet Set Traveller Medium Tote on hirvittävän monikäyttöinen. Voin tunkea sinne kameran, läppärin, treenikamat, meikkipussin ja vaikka muutaman koulukirjankin. Ne kaikki mahtuvat sinne eli laukku on pieni suuri tilaihme. Ulkonäkökään ei ole hassumpi, joten miksei tuota nyt ulkoiluttaisi kaupungilla. Omasta mielestäni Travellerit on Korsin kauneimpia laukkuja ja uskon, että tuo on ostos joka kestää äidiltä tyttärelle. 

Suosittelen myös teitä bongailemaan netistä käytettynä unelmienne laukkuja, kenkiä ja vaatteita. Joskus voi tehdä tosi hyviä löytöjä melko edullisestikin! Myös muotitalojen arvokkaampia vaatteita ja asusteita kannattaa kierrättää tai ainakin itse olen sitä mieltä. Ps. Täältä on lähdössä kierrätykseen yksi Longchampin klassikkonahkalaukku... ;)

Mitä mieltä olette laukusta? Onko Korsin laukut inhokkejanne vai suosikkejanne? Mitä mieltä olette 'huippumuodin' kierrättämisestä? Onko se fiksua vai ei?

17 kommenttia:

  1. Tykkään hirmusesti tosta laukusta, itseasiassa punnitsen just tuon ja yhden toisen välillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä rakastan tuota laukkua. Ainut vaan, että se on tosissaan tosi vaikea Suomesta hankkia. Mulla nyt sattui käymään pirun hyvä tuuri, kun päivystin koneella jotain turhaa ja myynti-ilmoitus tippui nenän eteen, mutta tää on paha, kun yksi ihanuus kotiutuu niin haluaa toisen.. Nyt olis hakusessa Vuitton, mutta laadullisesti kyllä oman kokemuksen mukaan voin positiivisesti suositella tuota laukkua. :)

      Poista
  2. Ihana! Tosi käytännöllisen näköinen. :)
    Mäkin haaveilen Michael Korsin laukusta, mutta en millään raaski ostaa!

    http://pastellinpinkkipikkutytto.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on käytännöllinen ja kun sinne saa survottua tavaraa vaikka kuinka paljon. Nykyisin en tarvitse kirppikselläkään muovikassia, kun saan ostokset tuonne. Muutenkin aika kestävä matsku ja helppo puhdistaa niin ei aiheuta ongelmia. :)
      Kun ostat ekan laukun niin haluat toisen! Eka ostin Korsin lompakon, sitten yhden pienemmän Korsin sekin kait on jotain jet set sarjaa, mut ihan normia nahkaa ja nyt kotiutui tuo. Myös Marc By Marc Jacobsin laukku kolahti postiluukusta alas.. OUUU :D

      Poista
  3. ihana banneri ja tosi söpö tuo laukku!:)

    http://followyourdreams-oona.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :)
      Tuo laukku on aivan älyttömän söpö!

      Poista
  4. ihana blogi, liityin :) ja apuaaa toi laukku on aivan ihanaaaa ♥

    http://myway-mystory-mylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :)
      Kiva, kun liityit! Toivottavasti tykkäät myös jatkossa blogista.
      Toi on tosissaan ihana, ehkä elämäni paras ostos <3

      Poista
  5. Oon itekki unelmoinu tosta laukusta kauan :D Toi on siis aivan ihana ja kierrättäminen on aina jees! :)

    http://riikaneleganssi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä säästin Korsin Hamiltoniin tosi pitkään, mut sit aloin pitää sitä aivan älyttömän rumana laukkuna, kun kavereille ilmestyi muutamia sellaisia ja olin silleen ''öö en ikinä osta tota laukkua (siis Hamiltonia) itselleni''. Toi Travelleri on musta tosi nätti. Sopivan iso, mut kuitenkin naisellinen.
      Kierrättäminen on tosi kiva juttu. Saa paljon edullisemmalla melkein uusia merkkijutskia kuin kaupasta hakisi ja ei tuhoa niin paljoa ilmastoa yms. :)

      Poista
  6. olen juuri ensi viikolla hankkimassa itselleni korsin laukkua ja odottelen jo suurella innolla että pääsen käyttelemään sitä :-))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaah!! Voisin haalia Stockan tai Cottonin Korsin valikoiman itselleni.
      Multa löytyy kaapista tosissaan toi Travelleri, sitten Jet Set Zip -Top Tote ja Jet Set lompakko. Nyt haluaisin ostaa vielä Korsin pienen iltalaukun... Ärärärärärär näihin jää koukkuun ja rahaa palaa, mut mä uskon, että nää on sellaisia ''äidiltä tyttärelle'' juttuja, et jos hyvin käyttää ja säilyttää niin niistä on iloa pitkälle aikaa.

      Poista
  7. tykkään kyllä paljon tuosta sun laukusta :) muutenkin korsin laukut on aika kivoja, mutta en itse omista yhtään sellaista. huippumuodin kierrättäminen on musta vaan tosi hyvä juttu!

    http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Korsin laukut ja ylipäätään laukut on kivoja. Tosin mulla alkaa olemaan sellainen kokoelma, et jostain on kohta pakko päästä eroon (EI IKINÄ) ja lisää koko ajan kuitenkin kertyy. Joskus mulla oli tää sama ilmiö kengistä, mut nyt oon pystynyt hillitsemään itseni kenkien suhteen. :D

      Poista
  8. Nooooouuuuuuuuu! Mä oon yrittänyt olla törmäämättä tähä laukkuun kun se on vaan niin ihana! :D eiii. Mun on varmaa pakko tämmöinen pian kotiuttaa!
    ps. Sulla on tosi kiva ja ihana blogi! Jään seurailemaan myös jatkossa! :) Mistä sä muuten löysit tuon jos käytettynä sait? (:

    Kurkkaisithan myös, ja heittäisit vaikka mielipidettä! Toki jos tykkäät, jää ihmeessä myös seurailemaan! Ü

    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :)
      Se on aivan sairaan ihana laukku <3

      Mä kierrän paljon netissä blogikirppiksiä, nettikirppiksiä, tori.fi, huuto.net, Facebook kirppiksiä jne.
      Eräs päivä toi vain tippu mun Facebookin seinälle eräästä kirppisryhmästä ja nopeiden sormieni ansiosta olin ensimmäisenä varaajana ko. kuvassa ja kotiutin laukun itselleni. Facebook on täynnä hyviä kirppiksiä :)

      Kävin heittääs sulle kommenttia!

      Poista
  9. Mulla on tää sama paitsi että navy sinisenä :) Ihan paras laukku!

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää ja ilman palautetta ei voi parantaa, kiitos! ♥