perjantai 18. lokakuuta 2013

Autumn

raitapaita3 raitapaitat33
raitapaita2
//Neule LITTLE MARCEL//
//Jeggingsit NOW AND THEN//
//Kengät CLARKS//

Ciao! Miten teillä menee? Mulla on ollut aika työntäyteinen syksy, joten blogikin on jäänyt vähän taka-alalle. Tosissaan kirjoittelin tossa syksyn yo-kirjoituksissa 3 ainetta, joista 2 oli pakollisia eli englanti ja ruotsi. Ylimääräisenä reaalina kirjoitin terveystiedon. Kirjoitukset meni omaan tasoon nähden ihan hyvin ja keväälle jäi vain äidinkieli, joten aika vähän on enään koulua ja pystynkin uhraamaan vähän enemmän aikaa blogille.

Tässä viimeisen parin viikon aikana olen yrittänyt yhdistellä päivälukion, aikuislukion matikan kurssin ja kiekkokoulun ohjaajakoulutuksen. Vähän on välillä kiirettä pitänyt ja toisinaan on pitänyt skippailla aikuislukion tunteja, kun ohjaajakoulutus on mennyt päällekkäin -Great, oon oikeasti tosi huono yhdistelemään kalentereita, saati sitten ylläpitämään niitä. Meen aina muistini mukaan, sillä unohdan merkitä tapahtumat kalenteriin. Päivälukiolla lähinnä käyn vaan syömässä, koska mulla on yleensä vain pari tuntia koulua.

Muutenkin menee ihan hyvin, kun tässä on saanut 'latailla akkuja' täyteen ja tehdä juttuja, joista itse tykkää. Ihan kivaa vastapainoa tappavan tylsille koulukirjoille. Oon käynyt melkeimpä viikottain taas Helsingissä ja pariin IFK:n matsiinkin on saanut hilattua itsensä. Meillä alkoi tänään syysloma, joten täytyy nyt katsella, jos lähtis käymään vaikka Oulussa.

Palataan ja muistakaahan käydä toivomassa toivepostauksen aihetta täältä :)

24 kommenttia:

  1. Toi punainen väri sopii sulle ihan tosi hyvin! <3


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Oon aina vihannut punaista väriä yliyliyliyli kaiken, mut rakastuin tohon neuleeseen ja mun piti saada se, koska se oli ihan kivan hintainen ja näköinen. Totta tuo väri kyllä pukee mua pelottavan hyvin.

      Poista
  2. voi kun on ihanan pirteän värinen paita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on kivan pirtsakka ja varmaan tulee olemaan tän kaamosajan yks luottovaatteista ;)

      Poista
  3. ihana banneri ja oot kaunis!:)

    http://oonaaino.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Oj, kiitos! :)
      Mä en oikeesti itse tykkää hymystäni, vaikka kuulenkin tosi usein, että mun hymy 'laukasee ihmisten jännityksen, koska se on niin lämmin' yms. juttuja. Mulla on nimittäin eri rivissä etuhampaat ja kärsin siitä itse paljon. Jossain vaiheessa ois tarkoitus oiottaa ne.

      Poista
  5. Sulla on tosi kivan oloinen blogi! Tykkään tosi paljon tosta bannerista ja blogin ulkoasusta! Ois kivaa jos kävisit kurkkaamassa myös mun blogin. :)

    http://weerabettina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. äääääääääää sulla on aivan ihanat hiukset! muutenki oot iha superkaunis ja komppaan edellistä, että sulla on kaunis hymy! :) ite en osaa hymyillä yhtään, että hampaat näkyy :( Muutenki ihanan pirtsakka ja pelkistetty blogi!

    http://prinsessanaparatiisissa.blogspot.fi/


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Hei kannattaa vaan spontaanisti hymyillä! En itsekään osaa oikeesti omasta mielestäni hymyillä, mut kaikki sanoo, että osaan. Vihaan kuvia missä hymyilen :D

      Poista
  7. Ihanan pirteä toi sun neule! Täytyy itsekin muistaa pitää syksyisin ja talvisin jotain pirteetä ja värikästä eikä aina vaan sitä mustaa, ei ihme jos tulee pieni talvimasis :D oot hirmu kaunis! <3

    http://jeanettehansen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo musta tuntuu, että mulla on kauhea vahvojen värien haalimiskausi menossa. Ostan vaan koko ajan punaisia, oransseja ja burgundin värisiä asusteita laannuttamaan mun syysmasennusta, koska noi värit piristää just perussyysasuja eli mustia, harmaita ja ruskeita vaatteita :) Kiitos <3

      Poista
  8. Oot niin nätti! :)

    ♥~ whenyourheartbeats.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. oot tosi kaunis ja sun hymy on upee! tykkään myös sun postaustyylistä, sait uuden lukijan:)

    http://justmy-luck.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Ihanan pirteä paita näin syksyyn! Sulla todellakin on kaunis hymy niinkuin tuossa aiemmissa kommentissa jo sinimiau sanoi, tuli hymy ihan omillekin huulille :)

    http://myunstoppablelifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Ihanan pirtsakka ja hymyilevä vaikutelma tulee heti, jäänpä lukemaan!:)
    Meethän myös kurkkaamaan mun blogia:

    http://annakivikari.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oj kiitos! :) Kiva, kun tykkäät ja jäät lukemaan <3

      Poista

Kommentit piristävät päivää ja ilman palautetta ei voi parantaa, kiitos! ♥